12/12/2017
El Centre Municipal d’Arts de Ciutadella (CMAC) prepara un seguit de tallers i d’activitats diverses per a les setmanes de vacances, per a joves compresos en dues franges d’edat: de 3 a 13 anys, per un costat; i, per l’altre, de 6 a 12.
Perquè el Nadal no sigui un oci buit, el CMAC no tancarà enguany les portes; i durant les vacances escolars oferirà un espai ple de creativitat, on els infants descobriran el lligam entre la imaginació i l’art, tot desenvolupant i potenciant les habilitats artístiques.
El primer grup d’edat hi trobarà tallers creatius infantils els dies 26, 27, 28 i 29 de desembre, i 2, 3, 4 i 5 de gener. I el segon grup tindrà Robòtica Creativa els dies 27, 28 i 29 de desembre, i 2 i 3 de gener.
La proposta lúdica permetrà que el jovent hi descobreixi la seva faceta d’artista amb tallers i manualitats al voltant de la fantasia i la màgia nadalenques.
Les inscripcions romanen obertes fins al dia 21 de desembre, a les mateixes oficines del CMAC.